Buď napřeD

pracuj pro leadra v oblasti IT distribuce

30

LET ZKUŠENOSTÍ

500+

ZNAČEK V PORTFÓLIU

330+

SPECIALISTŮ

11 mld

ROČNÍ OBRAT

4000+

ZÁKAZNÍKŮ

Jsme pečujícím obchodním partnerem

V našich týmech se staráme o zákazníky, aby měli zboží, když potřebují. Na náš sortiment spoléhají přední české e-shopy i tradiční kamenní prodejci IT a elektra. Kolegové dokáži zajistit u výrobců dlouhodobá partnerství, která přináší stabilitu celého eDečka.

Nepracujeme ve velkoobchodě s IT, fungujeme v sofistikovaném obchodním ekosystému, který přináší každodenní pracovní výzvy…

Petr_S

Ahoj,

jsem Petr Slouka a v eDečku jsem výkonným ředitelem už pátým rokem, celkově už hezkých 16 let!

Před pěti lety mi dali akcionáři důvěru díky znalosti prostředí distribuce, nákupních procesů, analýze dat a porozumění souvislostí, tak nyní já věřím v naši sílu, která je hlavně v lidech.
Prostředí, ve kterém podnikáme, je náročné a vysoce konkurenční. Mění se očekávání zákazníků, jejich požadavky a podmínky dodavatelů.
Velmi si cením, že máme tým lidí, kteří se dokáží přizpůsobit a zároveň se neleknout ledasjaké výzvy, inovace… Zároveň si zachováváme optimistický pohled a přátelské prostředí.

Neváhám zapojit se do našich týmových aktivit s ostatními kolegy, loni mě třeba přemluvili k firemnímu štafetovému běhu 😀, tak i kolegové mají možnost podílet se na strategických a inovativních projektech, které jsou součástí řízení firmy a její strategie.

Dynamika je klíčová v našem uvažování i v procesech. A s námi ji prostě zažiješ

Ještě u nás nepracuješ? Vystudoval jsi ekonomiku, marketing, obchod, účetnictví nebo IT? 

Napiš na kariera@edsystem.cz

SPOJ SE S NÁMI

724 222 132

Naše (nejen) práce přináší výsledky

Najdi si své místo

Budeš nedílnou součástí nákupní unity a pravou rukou  business unit manažera. 

▶ Co bude obnášet tvá práce?

  • zajišťování administrativní podpory business unit manažerovi 
  • plánování schůzek 
  • kontrola týmových úkolů
  • zalistovávání produktů do našeho B2B e-shopu
  • řešení operativních požadavků
  • reporting a zpracování dat 
  • možnost rozšíření kompetencí o správu menších IT značek po nákupní stránce

Nástup: květen/červen 2022

▶ Oceníme tyto zkušenosti a vlastnosti

  • praxe v administrativě min. 1 rok 
  • zkušenosti s týmovou podporou 
  • znalost MS Office, zejména Outlook a Excel
  • příjemný projev a vstřícné vystupování
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, preciznost

▶ nástup květen/červen 2022 ▶ stravenkový paušál ▶ 5. týden rekondičního volna ▶ kafeterie nebo Multisportka ▶ teambuildingové aktivity ▶ práce z domu  ▶ výhodný tarif na volání a data 

▶ Co bude obnášet tvá práce?

  • rozvoj a rozšiřování tradiční privátní značky českých počítačů LYNX
  • návrh nových konfigurací PC sestav
  • prohlubování obchodních vztahů s našimi klíčovými zákazníky
  • plánování a realizace reklamních aktivit v B2C a naší partnerské síti (přes 100 obchodních partnerů)
  • zodpovědnost za plnění obchodních cílů tohoto portfolia
  • zodpovědnost za realizaci marketingové podpory, e-commerce projekty a brand značky LYNX
  • vyhodnocování obchodních plánů, reporting, operativní administrativa

Práce obnáší hodně cestování a obchodních jednání u zákazníka. Pozice je vhodná pro kandidáta, kterého baví počítače, má dostatek ctižádosti a časové flexibility.

Nástup: duben/květen 2022

▶ Oceníme tyto zkušenosti a vlastnosti

  • znalost počítačových komponentů a schopnost vytvořit PC sestavu podle požadavku zákazníka nutností
  • praxe na obchodní pozici, nejlépe v IT oblasti
  • otevřenost k rozvoji a inovacím
  • orientace v segmentu počítačových komponentů
  • znalost prostředí B2B
  • zkušenosti se zpracováním výběrových řízení, důslednost nezbytností
  • časová flexibilita

▶ nástup duben/květen 2022 ▶ stravenkový paušál ▶ 5. týden rekondičního volna ▶ kafeterie nebo Multisportka ▶ teambuildingové aktivity ▶ práce z domu  ▶ výhodný tarif na volání a data 

▶ Co bude obnášet tvá práce?

  • podílet se na obchodní a marketingové strategii přidělené IT komodity
  • hledání nových obchodních příležitostí, aktivní obchodování a vedení obchodních jednání
  • udržovat a rozvíjet vztahy s našimi stávajícími zákazníky v B2B kanálu a v naší partnerské síti
  • spolupráce při marketingové podpoře těchto komodit
  • zodpovědnost za výsledky a podíl na trhu svěřené komodity
  • udržovat nadstandardní kontakt s dodavateli a významnými zákazníky
  • spolupráce na cenotvorbě a vyjednávání obchodních podmínek
  • reporting a zpracování dat v IS a CRM

Budeš hodně na cestách a obchodních schůzkách, na této pozici můžeš pracovat i z domu.

Nástup: duben 2022

▶ Oceníme tyto zkušenosti a vlastnosti

  • zkušenosti na obdobné pozici min. 1 rok podmínkou
  • kladný vztah k IT produktům 
  • otevřenost k rozvoji a inovacím
  • pečlivost, preciznost
  • výborná zanlost MS Office (Excel, Outlook)

▶ nástup duben 2022 ▶ stravenkový paušál ▶ 5. týden rekondičního volna ▶ kafeterie nebo Multisportka ▶ teambuildingové aktivity ▶ práce z domu  ▶ výhodný tarif na volání a data 

▶ Co bude obnášet tvá práce?

  • tvorba produktových nabídek na HPE servery a HPE storage
  • práce s HPE konfigurátorem IQUOTA (nástroj pro zpracování produktových nabídek)
  • spolupráce na strategii rozvoje businessu prostřednictvím nástroje IQUOTA
  • provozní operativa a spolupráce s produktovými a obchodními manažery
  • práce v IS (ceny, skladová dostupnost)

Práce bude obnášet i konzultaci se zákazníkem nad technickým řešením a specifikací. Pozice je vhodná pro kandidáta, kterého baví počítače, serverová a storage řešen

▶ Oceníme tyto zkušenosti a vlastnosti

  • obecná znalost serverů a storage zařízení a zájem se v této oblasti rozvíjet
  • praxe na obchodní pozici, nejlépe v IT oblasti
  • orientace v segmentu IT
  • angličtina na úrovní B2 (produktové materiály v AJ)
  • důslednost a prozákaznická orientace

▶ nástup květen/červen 2022 ▶ stravenkový paušál ▶ 5. týden rekondičního volna ▶ kafeterie nebo Multisportka ▶ teambuildingové aktivity ▶ práce z domu  ▶ výhodný tarif na volání a data 

Ještě u nás nepracuješ? Vystudoval jsi ekonomiku, marketing, obchod, účetnictví nebo IT? 

Napiš na kariera@edsystem.cz

SPOJ SE S NÁMI

724 222 132

Poznej naše kolegy

Vít, produktový manažer
Vít, produktový manažer5 let v eD ▶ nákupní oddělení ▶ nadšený sportovec, motorkář ▶ puntičkář ▶ optimistický nervák
Read More
V eDečku jsem začínal na studentské stáži jako asistent nákupu a zhruba po roce a půl jsem dostal příležitost přejít na pozici produktového manažera. Na začátku jsem měl na starost mobilní příslušenství a audio-video. Později jsem přebral nákupní komodity HP Consumer. Tomuto se věnuji dodnes. ▶ Mým hlavním úkolem je starat se o portfolio notebooku, počítačů, monitorů a příslušenství, komunikovat se zákazníky a lidmi z Hewlett Packard. Práce mi dopřává poznávání nových a hodně zajímavých lidí, baví mě budování dlouhodobých obchodních vztahů, které jsou často i na kamarádské úrovni. Nejméně mě na tom všem baví administrativní věci, ale data a podklady jsou nezbytností pro řízení portfolia. ▶ Pracovní prostřelí má perfektní kolektiv, moji kolegové, to je banda skvělých lidí, sportovních nadšenců a dobrodruhů 😃
Lucie, finanční manažer
Lucie, finanční manažer4 roky v eD ▶ ekonomické oddělení Ostrava ▶ spolehlivá, přátelská ▶ nadšená turistika po horách ▶ posluchačka muziky (hodně tvrdé muziky)
Read More
Na práci v eD se mi líbí, že můžeš začít třeba jako skladník a když ukážeš pracovitost a píli, můžeš se posouvat dál a dál 😃. V eDečku jsem začala pracovat ve svých 20 letech jako absolvent na pozici účetní asistentka. ▶ Věnovala jsem se převážně kontrole a zavádění dokladů. Už zde jsem získala mnoho cenných rad a zkušeností nejen do pracovního, ale i osobního života. ▶ Po necelých dvou letech jsem dostala příležitost jít o pár židlí dál na finanční oddělení, kde aktuálně působím jako finanční manažer pro zahraniční platební styky. Práce vyžaduje hlavně pečlivost a přesnost. Na mé práci mě nejvíce baví to, že komunikuji převážně se zahraničními dodavateli v angličtině. Mohu tedy zúročit roky učení a samozřejmě i zdokonalení tohoto jazyka. ▶ Není to však jen o práci S každým se dokážu pobavit a zasmát. Už jen to když si objednáváme s partou naše oblíbené Bun bo Nam bo (vietnamské jídlo), je pro nás „svátek“ a moc se na to těšíme.
Jakub, obchodní manažer
Jakub, obchodní manažer5 let v eD ▶ prozákaznická orientace ▶ fanda IT ▶ nadšený cyklista
Read More
Do eD jsem nastoupil v létě 2016 na pozici obchodního asistenta, za tu dobu jsem poznal spoustu zajímavých lidí z řad zákazníků i dodavatelů. Ve firmě máme skvělý tým lidí, práce mě hodně baví. ▶ Z asistentské obchodní pozice jsem přešel na pozici obchodního manažera. Teď se starám o větší portfolio firem, v kontaktu jsem i s vedením těchto firem. Tato pozice je velice dynamická, každý den se řeší něco jiného. Mým hlavním úkolem je vyhledávat nové obchodní příležitosti, budovat a rozšiřovat obchodní vztahy se svěřenou skupinou firemních zákazníků. Hodně se mi líbí ta rozmanitost a budování obchodních vztahů, které pak přinášejí firmě zisk. Jako každá pozice, i tato má svá negativa. Často se stává, že ne vždy jde vše optimálně, my obchodníci se pak musíme snažit situaci vyřešit bez větších dopadů. ▶ Nejvíce mě v tomto pracovním prostředí těší přátelské vztahy a skvělý tým obchodního oddělení. ▶ Líbí se mi možnosti vzdělávání např. školení o produktových novinkách. Pozitivně také vnímám všechny firemní a týmové aktivity, třeba společenské akce pro zákazníky, teambuildingy, běžeckou štafetu a spousty dalších.
Previous
Next
Read More
VÍT - PRODUKTOVÝ MANAŽER ▶ 5 let v eD ▶ nákupní oddělení ▶ nadšený sportovec, motorkář ▶ puntičkář ▶ optimistický nervák. "V eDečku jsem začínal na studentské stáži jako asistent nákupu a zhruba po roce a půl jsem dostal příležitost přejít na pozici produktového manažera. Na začátku jsem měl na starost mobilní příslušenství a audio-video. Později jsem přebral nákupní komodity HP Consumer. Tomuto se věnuji dodnes. "Mým hlavním úkolem je starat se o portfolio notebooku, počítačů, monitorů a příslušenství, komunikovat se zákazníky a lidmi z Hewlett Packard. Práce mi dopřává poznávání nových a hodně zajímavých lidí, baví mě budování dlouhodobých obchodních vztahů, které jsou často i na kamarádské úrovni. Nejméně mě na tom všem baví administrativní věci, ale data a podklady jsou nezbytností pro řízení portfolia. ▶ Pracovní prostřelí má perfektní kolektiv, moji kolegové, to je banda skvělých lidí, sportovních nadšenců a dobrodruhů 😃"
Read More
LUCIE - FINANČNÍ MANAŽER ▶ 4 roky v eD ▶ ekonomické oddělení Ostrava ▶ spolehlivá, přátelská ▶ nadšená turistika po horách ▶ posluchačka muziky (hodně tvrdé muziky). "Na práci v eD se mi líbí, že můžeš začít třeba jako skladník a když ukážeš pracovitost a píli, můžeš se posouvat dál a dál 😃. V eDečku jsem začala pracovat ve svých 20 letech jako absolvent na pozici účetní asistentka. ▶ Věnovala jsem se převážně kontrole a zavádění dokladů. Už zde jsem získala mnoho cenných rad a zkušeností nejen do pracovního, ale i osobního života. ▶ Po necelých dvou letech jsem dostala příležitost jít o pár židlí dál na finanční oddělení, kde aktuálně působím jako finanční manažer pro zahraniční platební styky. Práce vyžaduje hlavně pečlivost a přesnost. Na mé práci mě nejvíce baví to, že komunikuji převážně se zahraničními dodavateli v angličtině. Mohu tedy zúročit roky učení a samozřejmě i zdokonalení tohoto jazyka. ▶ Není to však jen o práci S každým se dokážu pobavit a zasmát. Už jen to když si objednáváme s partou naše oblíbené Bun bo Nam bo (vietnamské jídlo), je pro nás „svátek“ a moc se na to těšíme."
Read More
JAKUB - OBCHODNÍ MANAŽER ▶ 5 let v eD ▶ prozákaznická orientace ▶ fanda IT ▶ nadšený cyklista. "Do eD jsem nastoupil v létě 2016 na pozici obchodního asistenta, za tu dobu jsem poznal spoustu zajímavých lidí z řad zákazníků i dodavatelů. Ve firmě máme skvělý tým lidí, práce mě hodně baví. ▶ Z asistentské obchodní pozice jsem přešel na pozici obchodního manažera. Teď se starám o větší portfolio firem, v kontaktu jsem i s vedením těchto firem. Tato pozice je velice dynamická, každý den se řeší něco jiného. Mým hlavním úkolem je vyhledávat nové obchodní příležitosti, budovat a rozšiřovat obchodní vztahy se svěřenou skupinou firemních zákazníků. Hodně se mi líbí ta rozmanitost a budování obchodních vztahů, které pak přinášejí firmě zisk. Jako každá pozice, i tato má svá negativa. Často se stává, že ne vždy jde vše optimálně, my obchodníci se pak musíme snažit situaci vyřešit bez větších dopadů. ▶ Nejvíce mě v tomto pracovním prostředí těší přátelské vztahy a skvělý tým obchodního oddělení. ▶ Líbí se mi možnosti vzdělávání např. školení o produktových novinkách. Pozitivně také vnímám všechny firemní a týmové aktivity, třeba společenské akce pro zákazníky, teambuildingy, běžeckou štafetu a spousty dalších."
Previous
Next

Poznej naše práci

Dej nám o sobě vědět

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním mých osobních údajů (jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo, profesní CV) společností eD system a.s. pro účely výběrového řízení po dobu trvání tohoto výběrového řízení. Souhlas může být kdykoliv písemně a nebo elektronicky odvolán. Společnost eD System a.s. převzaté osobní údaje zpracovává v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).

SPOJ SE S NÁMI

724 222 132

za HR tým se na vás těší Markéta Giergielová 

Ostrava

Novoveská 1262/95 Ostrava Mariánské Hory

Praha

Na Strži 1702 Praha 4

Brno

Vienna Point 1 Vídeňská 101/119 Brno

Pardubice

K Vinici 1256 Pardubice

edsystem-109

Buď napřeD