Stabilita, inovace a férový přístup k lidem

30

LET ZKUŠENOSTÍ

500+

ZNAČEK V PORTFÓLIU

330+

SPECIALISTŮ

11 mld

ROČNÍ OBRAT

4000+

ZÁKAZNÍKŮ

Propojujeme výrobce a prodejce v Česku, na Slovensku a v Polsku

Chceme se posunout ve službách a inovacích, které budeme dostávat na trh. Zkrátka být štika v rybníce.

Distributor 21. století, který je aktivní, nápaditý a první, nejrychlejší volba pro rozvoj byznysu.

Klíčové pro mě je, abychom naslouchali a měli odvahu věci měnit, a to zejména ve smyslu, že je budeme rychle a efektivně s partnery řešit.

Šimon Churý, výkonný ředitel eD

simon-kolecko

Ještě u nás nepracuješ? Vystudoval jsi ekonomiku, marketing, obchod, účetnictví nebo IT? 

Napiš na kariera@edsystem.cz

SPOJ SE S NÁMI

724 222 135

Naše (nejen) práce přináší výsledky

Najdi si své místo

(Pobočka: Ostrava)

Máte obchodní drive, strategické myšlení a talent otevírat nové byznysové možnosti? Hledáme ambiciózního profíka, který dokáže rozvíjet naše portfolio a posouvat ho na vyšší level!

 

Co Vás čeká:

  • správa a rozvoj produktového portfolia (HP Poly a HyperX);
  • tvorba cenových strategií, výběr produktů, komunikace s vendorem i zákazníky;
  • identifikace nových obchodních příležitostí a jejich přetavení v úspěšné spolupráce;
  • budování a udržování dlouhodobých vztahů s klíčovými partnery;
  • průzkum trhu a hledání expanzních možností;
  • spolupráce s marketingem a produktovým týmem;
  • vyjednávání a uzavírání obchodních smluv.

Co od Vás očekáváme:

  • zkušenosti v oblasti business developmentu;
  • výborné komunikační a vyjednávací schopnosti;
  • strategické myšlení a orientaci na výsledky;
  • znalost trhu a aktuálních obchodních trendů;
  • angličtinu na komunikativní úrovni;
  • výhodou je orientace ve videokonferenčních technologiích.

Co Vám nabídneme:

  • motivační finanční ohodnocení + atraktivní bonusy;
  • možnost profesního růstu a seberealizace;
  • práci v dynamickém a inovativním prostředí;
  • možnost hybridní spolupráce (home office/kancelář);
  • skvělý tým a širokou škálu firemních benefitů;
  • možnost pracovat odkudkoli v ČR – s podporou našich poboček.

🔥 Připojte se k nám a buďte součástí úspěšného týmu! 🔥
Zaujala vás tahle příležitost? Pošlete nám svůj životopis ještě dnes! 📩

 

(Pobočka: Brno)

Je Vaší vášní svět mobilních technologií a příslušenství? Máte obchodního ducha a rád(a) hledáte nové příležitosti?

Hledáme produktového manažera, který se vyzná v dynamickém prostředí smartphonů a doplňků a chce být u toho, když se rodí úspěch!

Co Vás čeká:

  • budete klíčovým hráčem – dostanete na starost jednu z našich značek a budeš se podílet na jejím růstu;
  • tvořit strategii – spoluvytvářet obchodní a marketingový plán, analyzovat trh a hledat nové možnosti;
  • budovat vztahy – se zákazníky i dodavateli, protože silné partnerství je základ úspěchu;
  • řídit produktovou nabídku – od dostupnosti na skladě přes cenotvorbu až po aktuálnost informací;
  • mít přehled a rozhodovat – správně odhadnout, co trh potřebuje, a pomůžete nám být vždy krok napřed;
  • spravovat administrativu – listing produktů, tvorba nabídek, objednávky, reporting – ať vše běží hladce.

 

Co Vás očekáváme:

  • máte obchodní instinkt a cit pro vyjednávání;
  • umíte přemýšlet strategicky a nebojíte se odpovědnosti;
  • máte analytické myšlení a dokážete data proměnit v akční kroky;
  • jsi samostatný(á), ale víte, že spolupráce je klíčem k úspěchu;
  • domluvíte se anglicky? Na tuto pozici je to výhodou;
  • zkušenosti s nákupem jsou plus, ale důležitější je chuť se učit a rozvíjet!

 

Co Vám nabízíme:

  • motivační finanční ohodnocení + atraktivní bonusy;
  • možnost profesního růstu a seberealizace;
  • práci v dynamickém a inovativním prostředí;
  • možnost hybridní spolupráce (home office/kancelář);
  • skvělý tým a širokou škálu firemních benefitů;

💡 Pokud chcete být u toho, když se tvoří úspěch, pošlete nám svůj životopis. Možná právě Vy jsi ten/ta, kdo posune naši značku na další level!

 

(Pobočka: Praha)

Hledáme Asistenta/Asistentku Key Account Managera – Buďte klíčovou podporou našeho týmu Retail a E-tail!

Máte cit pro detail, rádi pracujete s čísly a ovládáte Excel? Jste spolehliví, samostatní a komunikativní?

Pak hledáme právě Vás!

Co Vás čeká:

  • administrativní a organizační podpora Key Account Managera;
  • práce s daty, tvorba reportů a analýz v MS Excel;
  • správa dokumentů, e-mailová komunikace a organizace schůzek;
  • aktivní spolupráce na obchodních procesech a projektech.

Co od Vás očekáváme:

  • znalost MS Office (Excel, Outlook nutností);
  • schopnost práce s čísly, pečlivost a analytické myšlení;
  • spolehlivost a samostatnost – umíte si zorganizovat práci a dotahovat úkoly do konce;
  • aktivní přístup – neváháte hledat řešení a přicházet s nápady;
  • dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování.

Co Vám nabídneme:

  • stabilní zaměstnání v dynamické společnosti;
  • možnost profesního růstu a rozvoje dovedností;
  • odpovídající finanční ohodnocení;
  • přátelský tým a příjemné pracovní prostředí.

Chcete být součástí úspěšného týmu? Pošlete nám svůj životopis a přidejte se k nám! 🚀

Ještě u nás nepracuješ? Vystudoval jsi ekonomiku, marketing, obchod, účetnictví nebo IT? 

Napiš na kariera@edsystem.cz

SPOJ SE S NÁMI

724 222 135

Poznej naše kolegy

Vít, produktový manažer
Vít, produktový manažer5 let v eD ▶ nákupní oddělení ▶ nadšený sportovec, motorkář ▶ puntičkář ▶ optimistický nervák
Read More
V eDečku jsem začínal na studentské stáži jako asistent nákupu a zhruba po roce a půl jsem dostal příležitost přejít na pozici produktového manažera. Na začátku jsem měl na starost mobilní příslušenství a audio-video. Později jsem přebral nákupní komodity HP Consumer. Tomuto se věnuji dodnes. ▶ Mým hlavním úkolem je starat se o portfolio notebooku, počítačů, monitorů a příslušenství, komunikovat se zákazníky a lidmi z Hewlett Packard. Práce mi dopřává poznávání nových a hodně zajímavých lidí, baví mě budování dlouhodobých obchodních vztahů, které jsou často i na kamarádské úrovni. Nejméně mě na tom všem baví administrativní věci, ale data a podklady jsou nezbytností pro řízení portfolia. ▶ Pracovní prostřelí má perfektní kolektiv, moji kolegové, to je banda skvělých lidí, sportovních nadšenců a dobrodruhů 😃
Lucie, finanční manažer
Lucie, finanční manažer4 roky v eD ▶ ekonomické oddělení Ostrava ▶ spolehlivá, přátelská ▶ nadšená turistika po horách ▶ posluchačka muziky (hodně tvrdé muziky)
Read More
Na práci v eD se mi líbí, že můžeš začít třeba jako skladník a když ukážeš pracovitost a píli, můžeš se posouvat dál a dál 😃. V eDečku jsem začala pracovat ve svých 20 letech jako absolvent na pozici účetní asistentka. ▶ Věnovala jsem se převážně kontrole a zavádění dokladů. Už zde jsem získala mnoho cenných rad a zkušeností nejen do pracovního, ale i osobního života. ▶ Po necelých dvou letech jsem dostala příležitost jít o pár židlí dál na finanční oddělení, kde aktuálně působím jako finanční manažer pro zahraniční platební styky. Práce vyžaduje hlavně pečlivost a přesnost. Na mé práci mě nejvíce baví to, že komunikuji převážně se zahraničními dodavateli v angličtině. Mohu tedy zúročit roky učení a samozřejmě i zdokonalení tohoto jazyka. ▶ Není to však jen o práci S každým se dokážu pobavit a zasmát. Už jen to když si objednáváme s partou naše oblíbené Bun bo Nam bo (vietnamské jídlo), je pro nás „svátek“ a moc se na to těšíme.
Jakub, obchodní manažer
Jakub, obchodní manažer5 let v eD ▶ prozákaznická orientace ▶ fanda IT ▶ nadšený cyklista
Read More
Do eD jsem nastoupil v létě 2016 na pozici obchodního asistenta, za tu dobu jsem poznal spoustu zajímavých lidí z řad zákazníků i dodavatelů. Ve firmě máme skvělý tým lidí, práce mě hodně baví. ▶ Z asistentské obchodní pozice jsem přešel na pozici obchodního manažera. Teď se starám o větší portfolio firem, v kontaktu jsem i s vedením těchto firem. Tato pozice je velice dynamická, každý den se řeší něco jiného. Mým hlavním úkolem je vyhledávat nové obchodní příležitosti, budovat a rozšiřovat obchodní vztahy se svěřenou skupinou firemních zákazníků. Hodně se mi líbí ta rozmanitost a budování obchodních vztahů, které pak přinášejí firmě zisk. Jako každá pozice, i tato má svá negativa. Často se stává, že ne vždy jde vše optimálně, my obchodníci se pak musíme snažit situaci vyřešit bez větších dopadů. ▶ Nejvíce mě v tomto pracovním prostředí těší přátelské vztahy a skvělý tým obchodního oddělení. ▶ Líbí se mi možnosti vzdělávání např. školení o produktových novinkách. Pozitivně také vnímám všechny firemní a týmové aktivity, třeba společenské akce pro zákazníky, teambuildingy, běžeckou štafetu a spousty dalších.
Previous
Next
Read More
VÍT - PRODUKTOVÝ MANAŽER ▶ 5 let v eD ▶ nákupní oddělení ▶ nadšený sportovec, motorkář ▶ puntičkář ▶ optimistický nervák. "V eDečku jsem začínal na studentské stáži jako asistent nákupu a zhruba po roce a půl jsem dostal příležitost přejít na pozici produktového manažera. Na začátku jsem měl na starost mobilní příslušenství a audio-video. Později jsem přebral nákupní komodity HP Consumer. Tomuto se věnuji dodnes. "Mým hlavním úkolem je starat se o portfolio notebooku, počítačů, monitorů a příslušenství, komunikovat se zákazníky a lidmi z Hewlett Packard. Práce mi dopřává poznávání nových a hodně zajímavých lidí, baví mě budování dlouhodobých obchodních vztahů, které jsou často i na kamarádské úrovni. Nejméně mě na tom všem baví administrativní věci, ale data a podklady jsou nezbytností pro řízení portfolia. ▶ Pracovní prostřelí má perfektní kolektiv, moji kolegové, to je banda skvělých lidí, sportovních nadšenců a dobrodruhů 😃"
Read More
LUCIE - FINANČNÍ MANAŽER ▶ 4 roky v eD ▶ ekonomické oddělení Ostrava ▶ spolehlivá, přátelská ▶ nadšená turistika po horách ▶ posluchačka muziky (hodně tvrdé muziky). "Na práci v eD se mi líbí, že můžeš začít třeba jako skladník a když ukážeš pracovitost a píli, můžeš se posouvat dál a dál 😃. V eDečku jsem začala pracovat ve svých 20 letech jako absolvent na pozici účetní asistentka. ▶ Věnovala jsem se převážně kontrole a zavádění dokladů. Už zde jsem získala mnoho cenných rad a zkušeností nejen do pracovního, ale i osobního života. ▶ Po necelých dvou letech jsem dostala příležitost jít o pár židlí dál na finanční oddělení, kde aktuálně působím jako finanční manažer pro zahraniční platební styky. Práce vyžaduje hlavně pečlivost a přesnost. Na mé práci mě nejvíce baví to, že komunikuji převážně se zahraničními dodavateli v angličtině. Mohu tedy zúročit roky učení a samozřejmě i zdokonalení tohoto jazyka. ▶ Není to však jen o práci S každým se dokážu pobavit a zasmát. Už jen to když si objednáváme s partou naše oblíbené Bun bo Nam bo (vietnamské jídlo), je pro nás „svátek“ a moc se na to těšíme."
Read More
JAKUB - OBCHODNÍ MANAŽER ▶ 5 let v eD ▶ prozákaznická orientace ▶ fanda IT ▶ nadšený cyklista. "Do eD jsem nastoupil v létě 2016 na pozici obchodního asistenta, za tu dobu jsem poznal spoustu zajímavých lidí z řad zákazníků i dodavatelů. Ve firmě máme skvělý tým lidí, práce mě hodně baví. ▶ Z asistentské obchodní pozice jsem přešel na pozici obchodního manažera. Teď se starám o větší portfolio firem, v kontaktu jsem i s vedením těchto firem. Tato pozice je velice dynamická, každý den se řeší něco jiného. Mým hlavním úkolem je vyhledávat nové obchodní příležitosti, budovat a rozšiřovat obchodní vztahy se svěřenou skupinou firemních zákazníků. Hodně se mi líbí ta rozmanitost a budování obchodních vztahů, které pak přinášejí firmě zisk. Jako každá pozice, i tato má svá negativa. Často se stává, že ne vždy jde vše optimálně, my obchodníci se pak musíme snažit situaci vyřešit bez větších dopadů. ▶ Nejvíce mě v tomto pracovním prostředí těší přátelské vztahy a skvělý tým obchodního oddělení. ▶ Líbí se mi možnosti vzdělávání např. školení o produktových novinkách. Pozitivně také vnímám všechny firemní a týmové aktivity, třeba společenské akce pro zákazníky, teambuildingy, běžeckou štafetu a spousty dalších."
Previous
Next

Poznej naši práci

Dej nám o sobě vědět

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním mých osobních údajů (jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo, profesní CV) společností eD system a.s. pro účely výběrového řízení po dobu trvání tohoto výběrového řízení. Souhlas může být kdykoliv písemně a nebo elektronicky odvolán. Společnost eD System a.s. převzaté osobní údaje zpracovává v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).

SPOJ SE S NÁMI

724 222 135

Erika Mihulová

za HR tým se na vás těší Erika Mihulová

Ostrava

Novoveská 1262/95 Ostrava Mariánské Hory

Praha

Na Strži 1702 Praha 4

Brno

Vienna Point 1 Vídeňská 101/119 Brno

Pardubice

K Vinici 1256 Pardubice

edsystem-109

Buď napřeD